معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری ۱۰ دوره آموزشی با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور در کرمانشاه 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه، از برگزاری اردوهای فرهنگی - آموزشی برای ۲۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ 09 July 2024
کامیار جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی، در مقطع متوسطه اول از استان‌های کرمانشاه، ایلام، فارس، هرمزگان و کرمان پس از بازدید از سایت جهانی و محوطه تاریخی بیستون، در بقعه مبارک امامزاده باقر(ع) حضور یافت.
 
 وی افزود: در این برنامه که با هماهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد، آیت‌الله محمدعلی نجفی مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم در جمع این دانش‌آموزان به بیان فلسفه ظهور و اعمالی که شرایط را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم می‌کند، پرداخت. 
 
 معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: این اردوها در قالب ۱۰ دوره با حضور دانش‌آموزان مقطع راهنمایی ۲۱ استان کشور، از یازده تیرماه تا ۲۴ شهریور ماه در مجتمع امام‌ حسن‌ مجتبی(ع)، شهرستان صحنه استان کرمانشاه برگزار می‌شود که بخشی از برنامه‌های آن برپایی کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای، بازدید از آثار تاریخی بیستون و زیارت بقاع متبرکه، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار